Monday, November 5, 2012

Run forward to Allah

Assalamualaikum..


Ya Allah,aku adalah hambaMu yang hina. Sering terlupa akan kebesaranMu. Malah, aku tidak pula mengikut segala ajaran Mu, Nabi Muhammad saw. Ya Allah, Kau takutkan lah aku dengan azab nerakaMu supaya aku lebih banyak menangis dari ketawa. Didiklah aku. Tunjukkan jalan yang diredhai olehMu. Jlan yang benar. Jalan yang lurus. Dan janganlah pula Engkau memesongkan hati aku setelah Engkau memberi petunjuk kepadaku.

Biarlah hati ini kering kontang dengan cinta manusia asalkan hati ini sentiasa subur dan tenang melihat kebesaranMu Ya Allah. Kau didiklah aku menjadi seorang muslimah yang tabah ,sabar dan bergantung pada percaturanMu. Sungguh aku yakin pada janji janji Mu. Aku pasti Engkau lah satu-satunya Kekasihku yang sentiasa berada disisi ku Ya Allah. yang menerima aku dalam keadaan senang mau sukar. Pandanglah aku Ya Allah. Balaslah cintaku ini.Sesunggunya aku hanya insan yang paling hina disisiMu. Kau angkatkan lah darjatku. Ampuni dosa dosa ku Ya Allah. Sesungguhnya Kau lah yang Maha penerima Taubat dan Maha Penyayang. Subhanallah!
Innallaha ma'al sobirin
Sesungguhnya Allah beserta orang yang sabar.

tersulam ayu kasih gadis, manis mengorak langkah berjalan,meniti sepi laluan kosong, tanpa perasaan gelora terumbang. 
Hati bermadah bersimpul sunyi,Tiada cahaya atau sinarnya, Hidup jauh terusik hati,kepada siapa tiada memberi.



Pejamkan mata kamu dan sebutlah nama Allah S.W.T 
rasailah perasaan cinta kamu kepada ALLAH dan fikirlah siapa kita disisi Allah? Adakah kita diantara orang orang yang dipandang oleh Allah?
#Subhanallah :'(


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :) Jangan Copy Ini okay?